Wandy + Photohunter


My Best Friend Wedding
December 20, 2009, 2:52 pm
Filed under: Wedding

Tanggal 18hb Disember merupakan hari besejarah bagi seorang sahabat karib aku yang bernama Sarimas Muliana Binti Amat.kami mula berkawan sejak tingkatan 1 sehingga sekarang..aku pun rasa gembira melihat kwn baik aku duduk bersandin d atas pelamin dan aku jugalah jurugambar rasmi untuk persandingan sahabat baik ku..majlis akad nikah diadakan d rumah pengantin perempuan dan dengan sekali Lafaz mereka telah di Ijab kabulkan…19hb pula berlangsung majlis d sebelah pihak pengantin perempuan manakala 20hb majlis  berlangsung Di sebelah Pihak lelaki..tahniah aku ucapkan kepada kedua mempelai dan tidak lupa kepada Photohunter Crew Salam,Baax & HAfiz yg berusaha untuk memburu gambar sepanjang majlis Berlangsung.

Advertisements


Holga 135BC
December 18, 2009, 4:31 am
Filed under: Lomography

Salam kepada peminat Lomografi ni aku nak kongsi sedikit gambar yg aku snap guna Holga 135Bc..gambar ni adalah percubaan pertama aku menggunakan kamera tersebut.so plz komen k..hehe..sekiranya kamu org ada mempunyai gmbr2 koleksi peribadi daripada kamera lomo boleh la upload gmbr2 tersebut kat LOMOHUNTER grup kat FB..kalau yh blm join tu boleh la join k..taip je lomohunter.