Wandy + Photohunter


Aku & Gitar ku
March 24, 2009, 12:29 pm
Filed under: Personal

Salam..setiap org mesti ada kebolehan yg pelbagai..tp aku pun ada juga kebolehan tersendiri iaitu bermain alat muzik “Gitar”..hehe bukan nak angkat bakul sendiri..aku mula bermain gitar start dr tingkatan 2 lagi,kerana kesibukan bekerja & ambil gambar sana sini kemahiran ku kiat luput,tp kadang2 rasa teringin pulak nak main gitar sebab 2 aku bawa gitar yg ada kat opis ku balik..tengah syok memetik melodi & di buai kenangan lama,rupa2  sahabat ku baak curi snap gmbr aku..haha..bila lama x pegang gitar tang pun jd sakit..so kalau ada kwn2 kat luar tu ada bakat terpendam jgn sia2 kan k..

mix pic

gitar

gitar-2

Lupak kod..susah ati muka..haha

gitar-3

Tq to Ba’ak cz sudi snap muka ku tok..haha


2 Comments so far
Leave a comment

SUSAH JUAK MUKA…hehehehehehhehee
jangan kuburkan bakat ya…time penat2 ya n tension cara terbaik ngilang stress…petik gitar…hiburkan hati ya..hehehehhehehe
jangan lupa embak lagu…LAGU KITA-AIZAT

Comment by whosere

las mk nga ktk main gitar…entah lah..lama sudah…..hahahaha
bes of luck bro…..bz2 juak..elek2 juak…..

Comment by NinieLyneDanial




Leave a comment